INTRODUKTION

Rebecca was here. Det ultimata namnet på en blogg, är min åsikt. Nu ska här bloggas så tangentbordet glöder! Jag har ganska länge funderat på att skaffa blogg, och nu har jag äntligen kommit till skott. Jag känner mig riktigt peppad, och har massa idéer! Ändå har jag ingen solklar vision av vad det ska vara för slags blogg, det blir vad det blir helt enkelt. Jag kommer skriva om det jag känner för, allt från episoder ur vardagslivet till åsikter till boktips till naturbilder. Allt som rör sig i en bruds huvud alltså. Antagligen kommer jag även slänga in lite texter jag skrivit, för första gången till allmän beskådan för folk jag känner! Känns lite nervöst.

Jag tänker inte skrivit någon presentationstext, det känns bara löjligt. Vill du veta vem jag är, följ bloggen. Svårare än så är det inte.

Inom kort ska det fixas en header som förhoppningsvis kommer bli wicked! Jag och min kompis bea (som är grym på fotning och redigering) har en helskön grej på gång. Stay tuned! xx


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer bli fett! :D

2009-08-26 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0