MIO (& NANCY!)

Idag, när vi kommit hem från tävlingen vill säga, for vi och hämtade en viss Mio. Mio är en shettis som vi ska låna, hon ska gå här som sällskap eftersom stallets hästantal drastiskt minskat från fem till tre på grund av lite olika anledningar. På gården vi hämtade henne fanns även Nancy, som är en minigris! Det är mitt favoritdjur (efter hästar då) och jag har velat ha en sådan ända sedan jag var liten. Hennes ägare berättade att de ville göra sig av med henne. Ett gyllene läge, anser jag. Tyvärr har jag inte lyckats få medhåll av resten av familjen..








Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åh, tack så mycket! :)

2009-08-30 @ 22:41:12
Postat av: sofia

grymt söt gris! haha

2009-08-31 @ 23:00:27
URL: http://sofiamariabergman.blogg.se/
Postat av: sofia

eller det är en gris va?(a)

2009-08-31 @ 23:00:50
URL: http://sofiamariabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0