JULKLAPP & SLÄKTMIDDAG

Happy face på mig just nu, öppnade nyss en försenad julklapp ifrån farmor, och vad finner jag om inte ett silvershampoo? Och även ett annat frisörshampoo och -balsam. Sånt gillar vi! Bara vi blondiner som fattar kärleken till vårt älskade silvershampoo, hihi.

Iallafall, kvällen har jag alltså spenderat hos farmor där vi har haft kroppkake-middag, som är en tradition vi har i släkten. Eftersom farmor är ölänning så kan hon konsten att laga riktigt goda kroppkakor, som är Ölands landskapsrätt. Så himla gott! :)



Det här silvershampoot fick jag, ska invigas imorgon!


Kommentarer
Postat av: sarah

sv: jaa det är ju bara helt stört gott :P

2009-12-29 @ 21:32:25
URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0