SWITCH BACK TO MY WORLD

Sista lovdagen har utnyttjats till fullo. Har degat i soffan nästan hela dagen framför disney channel som hade hannah montana-maraton, toppen för en nolifer som jag. Detta var alltså sörjardagen, imorgon börjar skolan och det gillar jag inte. Inte alls. Dock fick jag nyss reda på att vår första lektion på något mystiskt sätt blivit inställd, så jag börjar tio i elva. Ka-ching!

Men, nu till mer väsentliga ting: Tävlingen igår. Den tillfälligt faderlösa Rebecca klarade sig ganska fint. I 1 meter fick vi ett skitriv, och i 1.10 nollade vi och kom elva av elva placerade, lite flax ska man väl ha. Carmen är poppis just nu :)

Sedan halloween då, och det blev faktiskt utklädnad iallafall. HÄR hittar ni inspirationen till min utstyrsel, höhö. De flesta andra bangade dock på utklädnings-biten, så det var ju en aning trist. För dem alltså! Men ja, kvällen var ingen tiopoängare direkt, men emellanåt riktigt rolig ändå.

Detta blev ett bildlöst inlägg.. Så det kan bli alltså. Men iallafall, nu: Sängen. God natt xx

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

usch, det ät tråkigt med skola imorgon

2009-11-01 @ 22:35:00
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Ida

SYND ATT INGEN BERÄTTADE FÖR MIG ATT VI INTE BÖRJAR FÖRRÄN ELVA!!!! jag är djupt besviken på dig rebecca. :(

2009-11-02 @ 09:20:58
Postat av: Elin

Jag vet :D Är riktigt nöjd med den förstår du ;D

2009-11-02 @ 16:39:52
URL: http://elinfeliciascholin.blogg.se/
Postat av: matilda

hejsan, nu har svaren från frågestunden kommit upp på bloggen, ta gärna en titt!

2009-11-02 @ 17:43:18
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0