DIE MF's


Mitt humör har vänt. Jag känner mig ond. Därför ska jag dela ut ett antal dissar. De går till:

a) Min kemilärare som kommer dagen efter vi gjort provet (som jag pluggade sönder till för att på mvg) och säger att provet inte är något betygsunderlag alls och man bara kan få g eller ig. Jag skällde på henne idag och vad får man av nästan alla i hela klassen? Jo, en kniv i ryggen, de bara håller tyst / försvarar henne. Fan ta er.

b) De i min plugg-klass (mer än hälften!) som röstade JA till engelskaprovet imorgon. Hur kan man vara så dum?!

c) Min bloggdesign. Den måste åtgärdas snarast..

Kommentarer
Postat av: Ida Den Bästa

Jadu, jag håller faktiskt med. Halva klassen röstade ja på det där engelskaprovet. Den enda dock som har erkänt är yvonne. Alla andra påstår att dom sa nej, det förstår jag inte hur det går ihop? Dom som så jävla gärna ville ha fler prov än vad vi redan har (som inte det var nog?) kunde ju gjort det själva så kunde vi andra pluggat själva. en FET DISS från mig med alltså :)

2009-10-25 @ 11:06:04
URL: http://piec3-of-me.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0