NU TAR VI IGEN

Helgens bristfälliga uppdatering ska jag nu reparera.

Fredag: Ett hederligt fredagsmys hemma i mitt hem, trött efter en hel skolvecka.

Lördag: Från klockan tio till halv fyra stod jag utomhus i isande kyla och vinande vindar nere på ridklubben, hjälpte till på våra dressyrtävlingar. Pappa fick komma med mer kläder två gånger och Line en gång. Tror aldrig jag frusit så mycket! Nåja, på kvällen var det partyparty i Tjörnarp city, närmare bestämt Annas födelsedagsfest. Galet roligt, och mer säger vi inte om detta! Måste göras om! Love.

Söndag:
Jag är imponerad av mig själv, big time. Stupade i säng vid halv tre på lördagnatten, och klev upp igen klockan halv nio, åkte till Gärds med Carmen och hoppade terräng tillsammans med Martina & Sunday. Sen dirr hem och hämta Vanilj, vidare till Annika för dressyrträning. Nu är jag en aning död kan jag meddela. Sängen blir nästa hållplats, med engelskahäftet i högsta hugg. God natt. xx

Kommentarer
Postat av: jossa

hahaha! tjörnarp city.. de e fan utanför tjörnarp som är utanför höör typ! :( jag bor i tjörnarps city1! :D hahaha tjörnarp.. skoj o träffa dej :P de lilla vi prata, haha

2010-04-20 @ 15:21:25
URL: http://jooseephiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0