RAPPORT + SVAMPIS

Gästabudet igår blev det inte mycket med för min del. Siri är en rådig kvinna, sände ut sin bror för att hämta mig direkt när hon fått situationen klar för sig. Det är min bästa vän i ett nötskal det. Väl där blev det lite terapi med confessions, tillhörande utvärderingar samt lodande på djupet av det mesta här i livet. Somnade gjorde vi så småningom och på morgonen klev Siri upp sju för att bege sig till stallet, jag själv tog lite nässpray och somnade om. Efter det snabbaste stallfixet i historien återvände krigaren hem och det blev frulle respektive andrafrulle. Nästa mission var påsklunch hos Bea, efter en snabbdusch här hemma. Nu är jag precis hemkommen därifrån, påskmat och tårta ligger i magen min. Nu ska jag nog titta på tv och ta tempen, förkylningen lever kvar sedan i fredags.

Och där hade ni söndagkvällen samt måndagen på en pinne. xx


foto: jag


Kommentarer
Postat av: http://ulivia.blogg.se

kanske det! :D kolla om du hade rätt eller fel på min blogg ;D

2010-04-06 @ 18:03:35
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0