WORKWORKWORK

Första dagen på nya jobbet är överlevd, wie. För er som inte vet, nu i två veckor framöver ska jag jobba på sommarskolan för elever som ska börja nian som har ig i något av kärnämnena. Jag ska vara i en engelskagrupp, med en huvudlärare, jag och cirka femton elever.. Det var ganska nervöst och stelt i början, för barnen var vääldigt blyga och sa knappt ens något när han läraren pratade med dem, hehe. Men det kommer ju bli bättre. Det är rätt chill jobb iallafall, jag jobbar bara fyra timmar om dagen, åtta till tolv, fast eleverna börjar halv nio så i praktiken är det ju halv nio till tolv. Och idag kollade vi på film en ganska stor del av tiden så.. Men ja, detta kommer nog bli ganska kul, förhoppningsvis får man chansen att lära känna dem mer så då känns det inte lika stelt.

Det var det om jobbet! I'm going back to my life now, TTYL, haha skoja, vi hörs.


haha gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0