BRAINFREEZE

Tur man har polarinnor med bloggar, läste yvonnes nyss och fick reda på den värdefulla faktan att svenskan tydligen är inställd imorgon = jag börjar klockan tolv. Soft, mhm. Jag ska sova som en liten gris (om de nu sover extra bra?) för sömn känns som en bristvara. För lite sömn kan nog vara förklaringen till att min hjärna numera säckat ihop helt. Imorgon är det spanskaprov och tidigare ikväll satt jag och pluggade intensivt i en och en halv timme men det kändes bara som jag kunde mindre än innan jag började.

Nåväl, annat vill ta upp min tankekraft. Saker som är viktigare än konjunktiv och glosor om inbördeskriget. Nu ska jag ta tag i dem, godnatt xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0