DAGEN IDAG & NYÅRSPLANER

Idag har det varit en riktig fixardag: Jag har städat mitt rum (som såg ut som en krigszon, no joke), borstat och grejat med carmen, + att vi har julat av här hemma, slängt ut granen osv. Om en halvtimme kommer siri hit. Vi ska väl inte göra så mycket, hon ska plugga och jag ska bleka utväxten.

Imorgon är det nyår! Jag, siri och ronja ska ta oss till tjörnarp, hem till anna, vid fyra-tiden. Där vi ska fixa oss mm. Därefter blir det nyårsmiddag med annas familj och lite folk, sen drar vi vidare till daniels inflyttningsfest i tjörnarp city, hehe. Så ser alltså mina planer ut.

Detta blir förmodligen årets sista inlägg då det lär bli lite stressigt imorgon, så passar på att önska alla mina läsare ett gott nytt år redan nu, så hörs vi nästa år :) xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0