GOD JUL LÄSARE!

Nu är julafton strax över, och jag har haft en väldigt bra och mysig dag! Dagen började faktiskt ganska dramatiskt, jag och siri var ute och skulle åka lite pulka på förmiddagen (recension av min ullared-pulka: snöret var fattigt och gick sönder men själva pulkan höll helt klart måttet), men när vi var på väg mot backen hittade vi ett skadat rådjur, som siri hade sett redan igårkväll. Så vi fick vänta på farbror jägaren. Dock slutade det med att det lilla livet, som döptes till pelle, fick leva vidare. Hoppas han klarar sig den lille sötnosen.

Själva julfirandet har varit väldigt lugnt och mysigt, vi har varit hemma hos oss som vanligt men med lite färre folk än vanligt här i huset då några släktingar är iväg på annat, t ex londonresor och sånt larv. Fick superfina julklappar, bland annat en ny vinterjacka av mamma och pappa, äntligen! Den var verkligen nice, nu slipper jag ha min fattiga h&m-jacka utan luva som gör att jag ser ut som en oformlig blobb, wie.

Nu ska jag se om jag kan få igång mysteriet på greveholm disc 1 (ännu en julklapp, från min käre bror) i min osamarbetsvilliga dator. Haha, ibland är vi ganska klockrena: Aron gav mig mysteriet på greveholm-dvdn och jag gav honom kenny starfighter-dvdn, helt utan vetskap om vad den andre skulle ge!



siri & pelle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0