REA

Igår var jag & siri i malmö heela dagen lång och skulle kolla nyårsklänning till mig + kolla rean givetvis, och siri skulle byta en julklapp och handla för lite presentkort. Det blev en nice dag, vi handlade massa saker på rean och dessutom hittade jag den ultimata klänningen (dock inte på rea, men bra pris ändå).

Mellandagsrea i storstäder är verkligen en djungel. Var man för sig själv, upprörda känslor (bland annat från mig när en brud tog den sista fuskpälsen, som jag haft ögonen på jättelänge och äntligen tänkte köpa nu när det var rea, rakt framför ögonen på mig!). Vissa butiker ser ut som ett slagfält. Osv.


köpte bl a dessa tröjor från weekday :)

Kommentarer
Postat av: bea

jag höll på att klämmas ihjäl bland hundra hysteriska tjejer på bikbok i måndags. mellandagsrean är en farlig rea.

2010-12-30 @ 15:06:50
URL: http://svala.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0