TANKAR

1. Det finns cheesecake. Och det finns ostkaka. Det är ju inte alls samma sak.

2. Instruktionsmanualen som finns tampongförpackningar. Varför slänger man inte den direkt utan låter den ligga och vara ivägen och leda till irritation? Och dessutom: borde det inte skapas speciella nybörjarpaket med tillhörande manual och fortsättningspaket för alla erfarna, utan manual?

3. Jag är snart ägare av en hatt. Jag försöker upprätta en image som trovärdig hattbärare. Tror jag kan lyckas.

4. Omotiverad fakta: Visste ni att ett garnnystan kostar 40 kr?! DYRT.

Bild på garn:

Kommentarer
Postat av: Bea

ang punkt 2: Håller med. Jag läser den varje gång med och blir jätteparanoid vartenda gång jag kommer till den där sjukdomen.

2010-12-10 @ 13:46:17
URL: http://svala.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0