BUMMER

Schemat har redan spruckit rejält. Idag blev endast en sak gjord, och det var tandregleringen. Där spände de så jag trodde att tänderna skulle trilla av, så efter det har jag i princip bara legat död i soffan och tyckt synd om mig själv. Alltså: Inget arbete på projektet, inget köp av varken jacka eller hårfärg och ingen träning. Great.
 
Men, en sak som är värd att nämnas är att jag ätit thai-mat, hiho. Inte rebeccah-style någonstans, men det var faktiskt helt okej. Men nah, jag har ett litet inre motstånd mot asian food. Ingen aning om varför, men jag äcklas lite när jag tänker på det. Ska man köra på take away är det pizza som gäller i familjen Johansson!

Nåja. Jag ska fortsätta kvällen med stillsamma aktiviteter såsom att försöka tota ihop ett cv, fylla i lite skol-blanketter och läsa min nyss påbörjade bok. Kanske bloggar jag igen. Kanske inte. Den som lever få se. xx


Heh, ser ni vad där ska stå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0