SÖNDAGSMIX

-  Jag nämnde ju igår att jag skulle upp tidigt idag, detta på grund av att vi har haft hemmatävlingar i helgen, så idag har jag suttit uppe i domartornet sisådär sex timmar. Helt okej ändå, slipper ju stå nere på banan och frysa. 

-  Jag kom hem vid halv fyra och då kom precis min medryttare tillbaka från en riktig långrunda med Vanilj, jag blir alltid så sotis när de två har varit ute.. Hehe. Nej men, det är bra att de har roligt antar jag. 

-  Nu har jag precis kommit hem från Siri, skulle dit och plugga men det blev lite sisådär med det. Istället blev det oväntade komplimanger från hennes pappa, nagellacksincidenter och en liten bil på mattan. :)

-  Slutligen: Helt utan någon förklaring slänger jag upp en bild på äppelpajen jag gjorde igår. Mest för att den blev jäkligt god.


Kommentarer
Postat av: Siri Adelmann

MUMSigt :d

2010-02-16 @ 11:26:31
URL: http://tankesystem.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Grattis på födelsedagen=) Hoppas du fick en underbar dag! Kram kram

2010-02-16 @ 21:35:14
URL: http://liindiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0