HOLY MAMA

Kommande vecka måste jag vara superhjälte, bläckfisk och ha en tidvändare som hermione för att klara av. Mycket är på g, förutom hela skolköret + läxorna samt rida hemma typ varje dag, så ska allt detta hända:

Måndag: Tandregleringen kl 10.30. Arbeta på projektet med Bea och Sebbe. Handla hårfärg och eventuellt en skinnjacka jag lagt undan. Har jag råd med den? Kan jag få mamma att betala den eftersom a) den är ett fynd, fyrahundra för en skinnpaj liksom, b) det är en jacka och sånt borde päron betala, eller c) den kan bli en födelsedagspresent eftersom jag fyller är om två veckor? Dressyrträning med Carmen klockan 18.00.
Tisdag: Livmoderhalscancervaccination (långt ord) kl 15.45. Linda kommer vid 18.30 och hjälper mig bleka håret.
Onsdag: Rida ut med Pernilla.
Torsdag: Hoppträning med Carmen klockan 19.00.
Fredag: Städa rummet + rensa garderoben, vilket Siri förhoppningsvis hjälper mig med.
Lördag: Arbeta på projektet lite med Bea och Sebbe. Förbereda allting inför tävlingen.
Söndag: Tävling i Perstorp med Carmen.

+ skriva ihop ett cv och aktivt leta sommarjobb.

 Hoppas jag inte får magsår.


Kommentarer
Postat av: bea

yes box :D

2010-01-31 @ 21:45:52
URL: http://svala.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0