LAST DAY IN FREEDOME

Nu sitter jag här och sörjer, depp-spellistan är till och med på. Då är det verkligen seriöst. Löken har för länge sedan blommat, så att säga. Det kokta fläsket har blivit stekt. Bägaren har runnit över. Och så vidare. Nåja, grunden till denna nedstämdhet är att skolan börjar imorgon. "The house of doom is back", som det står i min kalender. Nu återstår bara att ta reda på när och var vi ska samlas, det kan ju vara en utmaning. Inget schema syns till på hemsidan, trots att det skulle varit ute den 22 december. Bra jobbat hts! Ni är en stolthet för Hässleholm.

Nej, detta duger inte, jag ska försöka gaska upp mig och tänka glada tankar. Det finns ju trots en tummen upp för skolan om man tänker efter lite: Man får träffa sina klasspolare och -polarinnor igen! Inte helt oangenämt inte. Jag känner att jag snart bubblar över, en hel del av lov-dagarna har jag ju gått runt här hemma och lökat, och därmed inte kunnat tragga tillnärmelsevis lika mycket som jag brukar. En annan är ju en ytterst verbal individ.

Nu blir till att nanna kudden så man inte ser ut som en zombiebrud imorgon. God natt! xx





Kommentarer
Postat av: Siri Adelmann

Vi ska ta oss igenom denna terminen med! Sen siesta sen sommar! Vi kommer överleva! Fin bild btw

2010-01-11 @ 22:31:58
URL: http://tankesystem.blogg.se/
Postat av: Natalia

SV: Haha, nej nej. Men om man har haft en design länge (vet ej hur länge du haft din, dock) så kanske man ska uppdatera den =)

2010-01-12 @ 16:38:48
URL: http://smartish.blogg.se/
Postat av: Natalia

SV: Haha, nej nej. Men om man har haft en design länge (vet ej hur länge du haft din, dock) så kanske man ska uppdatera den =)

2010-01-12 @ 16:38:49
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0