PL

Jag saknar dig. Två år sedan & det känns som om det var igår men samtidigt en hel livstid sedan. Jag skulle kunna skriva ett meterlångt inlägg, men jag har ältat detta så mycket redan, alltför mycket. Tittar på bilder och försöker minnas allt det roliga istället.





Division 1 i Färs.


Midsommarcupen -06



Vinslöv, riktigt längesen! Måste ha varit -05 tror jag. Tycker denna bilden är så rolig :)



Kalmar - 06. Detta var så kul, uppstallning och allting :) Dock var vädret inte det bästa..



På fälttavlans-DM -07, där vi blev femte bästa c-ponnyekipage i Skåne :)



Också fälttävlans-DM -07, det var både individuellt och lag. Vårt lag vann hela skiten :)






Haha, ååh. Allt sånthär.. Jag saknar dig något fruktansvärt.





Kommentarer
Postat av: pauline

vart kommer byxorna i från som du har på din header? :) svara gärna på min blogg :)

2010-01-15 @ 20:52:02
URL: http://paulineaberg.blogg.se/
Postat av: Siri Adelmann

Åhh <3 Sjukt fina

2010-01-16 @ 15:43:35
URL: http://tankesystem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0