WTF

Idag påbörjades matte D, och därmed delades de nya matteböckerna ut. Hur tänkte de egentligen här? var den abslout första fråga som ploppade upp i mitt huvud. Är detta en relevant framsida att ha på en mattebok? Är denna bild något som lockar en till att öppna boken och längta efter kunskap? Ett stort fett nej är svaret. Detta påminner om en dörr till en fängelsecell. Det enda som återstår för mig att säga är: Grattis, matteboksförfattare! Ni har lyckats göra matte ännu mer avskräckande än vad den tidigare varit, en uppgift jag trott varit omöjlig.




Kommentarer
Postat av: bea :)

Stackare! :P haha. jag hade ALDRIG klarat matte D. och juste, ska ted byta? :)

2010-01-13 @ 18:53:17
Postat av: rebecca

han vet inte.. han skulle prata med johan (the love of our teacher-life) idag. för det är ju hans mentor. BUHU jag vill också ha johan som mentor :( Så ja, jag vet inte, kanske. Borde kanske messa (!).

2010-01-13 @ 19:38:42
URL: http://rebeccawashere.blogg.se/
Postat av: bea :)

okej, åh jag saknar också johan. MENMEN. life goes on. jag ska fylla på min mobil på rasten, efter jag har lökat klart på filmkunskapen. haha. Ha't bra!

2010-01-14 @ 09:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0