+ & -


- Öland var otroligt mysigt, skönt med en liten semester så. Vi gjorde egentligen inte så mycket, men ibland behövs inte det. Att bara få vara, mm..

- Från och med imorgon blir det hbg-festivalen för fullt, nice som fään.









- Ett FETT minus: Carmen är halt :( :( :( Jag red henne idag, skulle bara ta ett litet pass för att trimma inför tävlingen imorgon, men direkt när jag börjar trava känner jag att hon är ofräsch. Så tävlingen imorgon är inställd, jag som var så taggad och ville.. Jag hoppas verkligen det bara är någon tillfälligt. Häromdagen kom det två nya hästar till stallet, så de har väl sprungit mer än vanligt i hagarna, det har säkert hänt då..

~


Solnedgången på Öland igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0