¤

Falsterbo var a-ma-zing! En aning för lökigt väder dock, vi spenderade nog nästan lika mycket tid på playan som på horse showen, fanns liksom inte mycket annat att göra. Så, dagarna bjöd på campingliv, strandstek samt horse show, och om kvällarna var det partyparty. Främst fredagen för min del. Siri har da pixXx som jag ska snylta åt mig så snart som möjligt och slänga upp här :)

För övrigt har familjen åkt iväg för ännu mer campingliv och de blir borta ända till söndag, så jag ska sköta hushållet och leva loppan här hemma för mig själv. Men jag ska nog kunna fylla mina dagar. Imorgon bitti ska jag och Ida träffas med hästarna nere vid ridhuset, ska bli kul! Längesedan vi sågs. Sen på eftermiddagen ska jag köpa skor med Sandra. På torsdag förmiddag ska jag nog vara med Bea & Sebbe lite grann, och ska även hinna med att bleka utväxten hade jag tänkt.. Och på fredag blir det party @ Annas place, och på lördag tivolirock, wuhu. Det var planerna, nu ska jag göra mig redo för sängen. Eller ja, om en stund. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0