PIGAN TALAR UT

Ny upptäckt: Det är jobbigt att ha ett hushålle på egen hand. Men även gött. Ingen som klagar på ett smärre diskberg etc. Så iallafall, jag har varit för busy för datorn. Förutom fixat allt här hemma har jag i onsdags varit och ridit med Ida och sen shoppat skor med Sandra (+ att vi blev uppryckta på scen och deltog i sms-SM, vi var sämst haha), i torsdags var jag lite med Bea & Sebbe och fixade stipendie-saker, och sen färgade jag utväxten.. Lite sånt. Och idag har jag inte gjort så mycket hittills, mest husmorat mig. Snart ska jag börja göra vid mig för ikväll blir det *fewzZzZzt * hemma hos Anna, stekigt. xx


Ida & Cosmetica i onsdags, fina! :)


Kommentarer
Postat av: Aiidahoooff

Haha vi är lika lökiga båda två! ;) <3

2010-07-20 @ 22:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0