SUMMERLIFE

Illa illa med bloggeriet, men jaja. Tas igen sofort!

Midsommar var superb, Siri, Sandra & Hanh var här och åt sill och potatis (Jag? Två burkar sill helt själv och de andra åt kött? Neeejdå) och chillade som fään. Nice.

Vi vaknade på lördagen, Siri luffade iväg till grottan och jubbade medans vi andra gick och la oss igen. Därefter droppade folket hem och det blev ridning och det vanliga. På kvällen mötte jag Sandra igen, aldrig för mycket Sandra, och drog till en av hennes bekantskaper, satte på vår musik och spred coolhet i rummet. 

Söndagen lökades bort, sträckläste hela tracys hämnd från elva till fem ungefär, ohja jag har ett liv. USEK-möte på kvällen.

I veckan fram tills idag, torsdag, har det varit jubb jubb jubb förutom igår när jag låg hemma sjuk, men idag är det bra igen. Har dock fått nässpraysförbud av farbror doktorn, som skrev ut någon jeffla substitutspray, hade lika gärna kunnat spruta upp blomvatten i snoken. Hjälper inte ett skit.

Imorgon blir det dooonken med Rebecka (och Alex hehe), har planerats hela veckan! Sluta-tidigt-fredagar är något att fira.

Nu: jordgubbskväll och sista minuterna med lille Ernst i rutan. Han är bäst. Tjaa xx

Kommentarer
Postat av: Sandra the best !

Det va nice darling, mer sånt i sommar !! LOVE<33

2010-07-04 @ 21:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0