BUBBEL

Fredag! Det tycker vi om. Min fredag har varit chill, slutade skolan redan innan lunch och gick därefter och spenderade lite pengar i stan, lite kläder, hårfärg och sånt till studenter/avslutningar/trädgårdshäng/klubbfester osv som vankas nästa vecka. Livet på en pinne det där. Behöver ett par nya skor också. Har bara ett par klackar som håller måttet och folk som bara ser mig ute kommer ju snart börja tro att de vuxit fast på mina fötter. Men jag hittade inga som uppfyllde mina krav. Nåja, förutom detta har jag varit hos Annika och skulle tränat men hon blev sjuk? Helt grå i ansiktet, stackarn. Så jag fick rida på egen hand, det gick inte så bra. Nu ska jag iallafall sova, imorgon är det tävling i Värnamo med Carmen vilket innebär att jag måste stiga upp halv sex, vilket plågoris. God natt kompisar! xx


Denna kjol är numera min :) Finare i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0