SCHTEK-TORSDAG

Idag var det fritt från jubbet! Aron var också ledig, så efter frukost brände vi en skiva med den ultimata sommarmixen på, och sedan lade vi oss på terassen och stekte sönder i princip hela dagen, sjukt nice. Detta har dock inneburit vissa bieffekter: Jag är helt illröd i huvudet! Resten av kroppen blev mer eller mindre normalbrun, men seriöst. Mitt fejs! Ser ut som jag amputerat huvudet och satt dit en tomat. Nåja, förhoppningsvis har det lagt sig tills imorgon.

På tal om imorgon, midsummaaah. Det blir faktiskt en chillkväll för min del, familjen åker bort så har huset för mig själv, och Siri kommer hit hyfsat tidigt under dagen så ska vi åka och handla massa mat och sedan laga midsommarmiddag och så :) Vi bjöd in Hanh och Sandra också, de har inte riktigt bestämt sig än om de kommer eller om de vill köra i hardcore party-filen, så ja. Antingen blir det bara jag & sistah eller en liten gathering. Blir nice vilket som. Hoppas ni också får en bra midsommar, vi hörs. xx


Foto: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0