AB

Idag har jag haft en bra dag. På biologin fick vi kolla vilka blodgrupper vi hade, och jag hade AB vilket bara 3,75 % av jordens befolkning har! Känns exklusivt. Sedan har jag varit på körskolan och fått godkänt på både datortest och vägmärkestest minsann. Körkort, snart är du mitt! Innan red jag Carmen ett hårdningpass och nu ska jag kombinera Anna Anka och kemiläxa, tror det blir ett vinnande koncept. True blood hägrar även ikväll, ska inte missas. För övrigt har jag huset för mig själv till tio eller något. Enmannaparty står alltså på schemat. Vi hörs! xx


foto: jag

Kommentarer
Postat av: djustd

tänkte bara önska dig en god natt! kram :)

2010-04-01 @ 01:27:23
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0