POSITIVA KLUBBEN

Jag är så glad just nu: Jag kan höra igen!! Jag har hört väldigt dåligt i många månader nu, och igår var måttet rågat, jag hörde i princip ingenting. Så idag gjorde jag slag i saken och gick till farbror doktorn, som dammsög och spolade mina öron. Det är inte klokt hur bra jag hör just nu! Jag känner mig som en superhjälte. Tror aldrig någon har hört såhär bra. Jag hör mitt hår svaja fram och tillbaka när jag går! Jag hör när jag själv andas! Jag hör varenda litet tangenttryck som trycks just nu. Helt underbart, jag känner fortfarande glädjetårarna komma när jag tänker på det, haha.

Nåja. För drygt en timme sedan kom jag hem från körskolan. Jag var på min första teorilektion idag! Träffade Hannah där för övrigt :) Nu känner jag att jag är on the roll. Jag ska köra i helgen hade jag tänkt.

Nu väntar spanskaplugg och därefter True Blood. TTYT! (talk to you tomorrow? haha) xx


Bild härifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0