SNABBT INLÄGG

Det är så mycket som ska fixas och trixas med. Man hinner inte med.. Detta är några saker som ska göras denna och nästa vecka:

- Lämna in jobbansökan till Maxi
- Ringa till Äggan och fråga om jobb
- Ta foto till ID-kort
- Hämta mina linser på måndag + lära sig sätta i dem. Jag ska testa ha det i en månad, sen får jag se om jag trivs med det och isåfall fortsätta ha det :)
- Träningar ikväll, på måndag, tisdag och nästa torsdag.
- Tävling fredag och söndag
- Boka in handledarträff med våra handledare till projektarbetet + börja skriva loggbok
- Städa rummet
- Läxor..

Om ändå dygnet hade några extra timmar. Nu ska jag hasta vidare, kanske ska börja kolla lite på gårdagens True Blood-avsnitt på svt play innan träningen börjar. Jag glömde totalt bort det igår! :o Illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0