HEY HO

Gud vad tiden flyger iväg, jag som skulle bloggat när jag kom hem i söndags och idag är det torsdag. Så kan det gå. Nåja, torsdag till söndag var jag som sagt hos Annika och jobbade/tränade, kul att göra något helt annorlunda än vad man brukar, men också grymt jobbigt, stupade i säng bokstavligt talat direkt när jag kom hem i söndags. Vanilj blev för övrigt kvar hos Annika, hon ska vara där nu någon vecka eller två och trimmas lite. Passar bra när jag ändå har så mycket annat. Var där i tisdags och red, annars har den här veckan bara bestått av att träna och rida Carmen samt mycket skoljobb: Idag hade jag matte D-nationella till exempel. Om jag fixade detta provet, vilket jag är hyggligt säker på att jag gjorde, så behöver jag inte räkna en enda jävla integral någonsin mer! Känns smooth. Nu är det bara två prov, ett kompletteringsprov, en muntlig redovisning, en inlämning, en filmanalys och en bokanalys kvar. Hm, nu när jag räknade upp det var det inte så lite som jag trodde.. Fail.

Nåja, kommande helg ser ut att bli fin! Ska köra ett smärre avståndstagande från läxorna och köra ett annat schema: Imorgon ska jag till doktorn och kolla min hals som är en aning ickeperfekt och sedan kirra nytt pass. Sen till skolan och ha lite oundvikliga lektioner, men det blir nog bra. Kvällen bjuder på en liten grill-/tjejkväll hemma hos Hannah som fyller år, blir nog jättemysigt. På lördag ska jag hem till Annika och rida Vanilj på förmiddagen, och på kvällen är det årets fest som gäller! Höhö, nej men, det är maskerad och sånt så det blir nog, om inte årets fest så iallafall väldigt kul. På söndag ska väl jag och Line sova länge, och sedan rida lite och därefter åka till Vinslöv och titta lite på tävlingarna, och till sist USEK-möte klockan sju.
Livet på en pinne. God natt fellaahs. xx

Kommentarer
Postat av: Dubbelhelix

Yay! Jag har saknat min kvällsläsning :) Fick nöja mig med Kissie så länge ;) (Träffade pilen dig?)<3

2010-05-20 @ 23:59:04
URL: http://piec3-of-me.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0