KINGIGT

Igår var jag ute på kalas, trippel 18-årsfest hosted by Louise, Johanna och Carl. Med -ist-tema dessutom. Det var väldigt trevligt, god mat, mycket folk och sådär. Träffade både nära vänner, vänner från förr man tyvärr inte träffar så ofta längre, nya trevliga människor och dessvärre även några från förr man inte saknar om man säger så haha, men jaja. Och vi kom hem i hyfsad tid också, siris mamma kom och hämtade oss vid kvart i ett ungefär och då hade de flesta redan stuckit. Skönt att inte komma i säng vid tre - fyra på morgonen.

Nu har jag nyligen kommit hem från siri, och ska först städa mitt rum lite och därefter blir det väl stallet, och ikväll ska jag med siris familj på harry potter :) Ska bli kul, har hört från många att det är bästa filmen hittills!




Jag, hanna & bea! Rojalist, tandhygienist & kommunist :)
(bild knyckt från amandas fb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0