TJUVAR & BANDITER

Jag är på ett bittert humör. Min kära cykel blev nämligen knyckt igår, av en simpel cykeltjuv! Den kommer säkert inte få ett alls lika bra hem som den har haft hittills :( Jag saknar min elvira! Ser jag någon cykla runt med henne här i hoodsen ska jag banka skiten ur denne usling till tjuv och därefter trycka ner hans huvud i en vattenpöl. Eller nåja.. Åtminstone ta tillbaka cykeln och ge honom en moralpredikan. Känns mer rebecca-style.


pic by bea

Funderar på att klistra upp neongula lappar med nedanstående text:

EFTERLYSNING
Röd tjusig damcykel av märket Sjösala, modell Elvira
Försvann, STALS helt enkelt, från Röinge busshållplats
En aning skev cykelkorg och lås, annars ytterst välskapt
Vid upphittande, kånka iväg cykeln till en säker plats
(but make sure to ta reda på tjuvens adress så jag kan
ägga hans fönster) och ring därefter mig på nr xxx.
Ett exklusivt hemligt pris ges till den som hittar cykeln,
alternativt ger upplysningar som leder till upphittande
Önskas mer info, kontakta [email protected]

Kommentarer
Postat av: Yvonne

HAHHAHAHAHA aaaw jag kan hjälpa dig om du behöver hjälp med lapparna (: bara kontakta [email protected] <3

2010-11-25 @ 20:38:31
URL: http://yvonnehuynh.blogg.se/
Postat av: Siri

Jag kommer ihåg när snygg_tjaj___92 skrev till sin stulna mobil att de skulle ge tillbaka den för hennes cykel hade blivt stulen en vecka tidigare... HAHA

2010-11-29 @ 18:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0