ULLARED

Idag har jag varit ute på äventyr! Ida, Yvonne, Julia och jag har gjort en roadtrip upp till Ullared, wuhu. Shoppingen i all ära, men dagens bästa var helt klart att vi träffade, wait for it.. MORGAN & OLA-CONNY! Hehe, vi betedde oss som megaturister och fotade oss med dem och var helt skakis efteråt, främst jag och Ida då, haha. Så gulliga och trevliga de var verkligen :)

Så det var absolut dagens höjdpunkt! För övrigt var det ju shopping som äkta svenssons. Otroligt hur mycket grejor man helt plötsligt inser att man behöver när man är på ett sånt ställe! Dock lyckades jag hålla i pengarna ganska bra tycker jag nog, handlade för knappt 700 kr. Och min dyraste pryl kostade 70 spänn. Så tänk er då hur mycket jag fick för de pengarna :) Köpte egentligen mest krafs, nagellack och smink och hårprodukter och trosor.. Ja, såntdär. Som man känner att man behöver. Men lite grejer till hästarna fick jag också med mig, någon ordning får det vara.

Jag kan inte få bilderna från Idas kamera förrän tidigast imorgon och det är där fäänbildornaa finns! Haha, så jag lägger upp dem vid ett senare tillfälle, så snart jag kan. Men Yvonnes bilder har jag fått, enjoy:


Jag & Yvonne i bilen


Haha, min och Yvonnes fjortis-vagn


Mat-paus, jag & Ida :)


+ grattis till min mami som fyller år idag!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Träffade du Jan Ole xD HAHAHA???

2010-11-03 @ 22:07:59
Postat av: Bea

Jag ska till Ullared på söndag! (för första gången i mitt liv!!)

2010-11-04 @ 00:40:51
URL: http://svala.webblogg.se/
Postat av: Juliet&Pumipojken

Meganajjs!!! :D

2010-11-04 @ 12:39:33
URL: http://sniffh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0