SCHEDULE

Jag kollade nyss statistiken här på bloggen, och undrar vad som hände igår egentligen? Jag hade dubbelt så många unika besökare än vad jag har en annars bra dag! Kul :)

Min fortsatta vecka ser ut att bli rolig men ganska hektisk: Imorgon blir det skola och därefter ärenden med Siri, på fredag är jag ledig från plugget, ska till tandläkaren vid tio-tiden och halv fyra ska jag möta upp Ted i maskeradaffären (efter ett x antal "men pallaaa halloween" har jag äntligen lyckats hitta en vapendragare). På lördag är det högskoleprovet, seriöst värre. Men det är på kvällen jag lägger mest fokus, då är det nämligen äntligen dags för Siris och Hanhs 18-årsfest! Jag är pepp. Outfiten är redan klar och allt, hehe sån douchbag. Söndagen blir lugn, Ida ska komma hit och rida Vanilj bara. Och bland allt detta ska jag givetvis rida samt träna lite, allt i mitt nya livs anda!

Nu ska jag göra en major förflyttning från datorn till TV:n, snart börjar ju kungarna, wuhu. Ha det! xx


Nyss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0