SMACK

Den här veckan har börjat kasst. Jag har varit lite halvsjuk både i måndags och igår och lite grann i morse. Mått illa och verkligen jätteont i magen stundtals. Men nu på eftermiddagen/kvällen har det känts nästan som vanligt igen så nu är det förmodligen över. Pappa tippar på att söndagskebaben var boven i dramat men nja jag vet inte jag..

Nåväl. På grund av detta har jag inte gjort så mycket i veckan. Men i måndags var jag faktiskt och tränade trots att jag mådde dåligt, igår och idag har jag bara vilat upp mig efter skolan.. Imorgon blir det nog lite mer aktivitet för då ska jag med elin till körskolan på fordonslektion och sen antingen träna hos stefan eller bara rida hemma. Nu ska jag sova för jag börjar hyfsat tidigt imorgon, natti xx



gullig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0