TISDAG = TRISTDAG

Idag har det varit en tämligen hemsk dag. Dels har jag blivit drygt 900 kronor fattigare på grund av att jag var och hämtade ut linser idag. Dels är det studentfest med halloweentema just i detta nu, på Harrys, men eftersom jag på obestämd tid inte får gå på fest något mer så sitter jag här hemma och ruttnar. Så det känns väldigt tråkigt, just eftersom det aldrig kommer komma tillbaka. Visst det kommer fler studentfester men halloween är halloween.

Så ikväll, efter jag kom hem från trafikskolan, har jag bara kollat på tv, pluggat lite och nu tänkte jag hit the sack som man säger. Imorgon blir det nog inte så kul. Alla kommer bara prata om allt som hände nu ikväll + att jag har lektioner ända fram till kvart i sex. Nåväl, jag kommer åtminstone att vara utvilad :) Vi hörs. xx

Kommentarer
Postat av: Siri

Så himla tråkigt! Du som pratade så mycket om vad du skulle klä ut dig till och allt... :(

2010-10-28 @ 13:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0