TVÄTTMASKINEN SKA BORT

Det jag tänkte blogga om idag som jag inte riktigt orkade igår är: Jag är numera nyttig! Sedan igår. Detta handlar alltså mest om att jag ska träna mer. Jag tränar ju redan med ridningen och sådär, men det har blivit lite mindre på sistone eftersom jag i princip bara rider Carmen num iallafall "seriöst". Så igår var jag ute och sprang efter dressyrträningen, och idag har jag varit med Aron på gymmet i brottarlokalen där han vanligtvis tränar. Där finns ett litet gym, inget high tech eller så men absolut gångbart och framförallt gratis. Dessutom lättillgängligt och man får vara där ensam. Så ja, springa och gym några dagar i veckan ska jag börja med nu. Eller ja, har börjat med :)

Detta på grund av att jag känner mig lite sunkig och allmänt otränad. Har i princip alltid varit i relativt god form men nu på sistone har jag varit lite slapp. Men nu ska tvättbrädan fram! (Haha..) Det är faktiskt kul att träna.

Dagens visdomsord är sagda. Nu får vi se hur länge detta håller, förhoppningsvis länge! Vi hörs, kram xx


hahahaha, min framtid..?

Kommentarer
Postat av: Mia

Hon har ju valkar på ryggen!?

2010-10-20 @ 20:53:30
Postat av: Lina

undra hur mkt piller hon tryckt :p

2010-10-28 @ 15:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0