ORDENTLIG BLOGGNING FOR ONCE

Rebecca är ett happyfaaace. Jag fick precis reda på att inte hela busslinje 2 (min buss dåva) ska dras in utan bara på andra halvan av stan, men fortsätta som vanligt här ute i röinge. Så jag slipper sätta mitt feta arsle på en cykelsadel i blixthalka och megakyla i vinter, wuhuu. Smooth det där.

För övrigt har jag haft en ganska lame vecka, dock några ljusglimtar såsom att jag tog hål i öronen i tisdags, inte alls efterblivet eller så! Men bättre sent än aldrig. 

..Och ja, nu är då helgen i full gång. Igår var det fredag, vilket innebar fredagsmys hemma hos Line. Vi tänkte kolla Idol men antingen har tv4 börjat satsa på rocket science eller var vi två bara smått retarderade för vi greppade inte alls konceptet. Så vi slog över till eurosport och kollade på fälttävlans-vm istället. Krävdes inte lika mycket tankeverksamhet där. Idag är det däremot lördag och den här lördagen har helt seriöst varit ungefär lika händelserik som vandrande pinne-buren i djuraffären. Det enda givande som hänt är att jag noterat en svag smak av ägg i willys apelsinjuice samt att jag organiserat mina "favoriter" och raderat länkar till hemsidor jag inte hade den blekaste aning om att jag ens besökt. Sen har jag faktiskt ridit med, plus i kanten.

Men nej. Nu blir det sängen, för imorgon tänkte jag vara så pass ambitiös att jag faktiskt ska lämna huset, inte illa där. God natt xx


Tyckte denna bilden var lite gooollig, hittade den nyss. Hanh & jag.
Inlägg har en tendens att bli lite heavy utan bild så det fick bli den här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0