TJIPP

Just nu sitter jag i skolans datasal. Ingen annan här, bara jag. Lilla rebecca.

Nåväl. Först och främst: Nu har jag äntligen lyckats lägga in ett par bilder på ida & evita i inlägget under, så checka det vettja. Granna bilder om jag får säga det själv. Och det får jag. Det kommer nog komma upp några till inom en snar framtid också.

Jag känner mig ganska pepp inför den här veckan! Mycket som händer:
Måndag: Dressyrträning, pulade en massa med siris present
Tisdag: Körskolan med Elin till halv sex
Onsdag: Skola ända tilll kvart i sex, siris födelsedag och kungarna av tylösand på tv
Torsdag: Sola, hoppträning
Fredag: Inga lektioner, ferre @ anna i tjörnarp!!
Lördag: Bowlingkväll med usek, kanske följt av utgång! Planer smids
Söndag: Chill, vara hemma och fjäska

Så det var veckoschemat då. Om jag inte glömt något. Risken finns. Helgens planer ser fina ut. Over and out xx

(Haha, kollade igenom inlägget och läste "pullade en massa med siris present". Man ba nej inte riktigt va)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0