EN ANTITES

Just nu borde det mesta kännas skit: Valet fick den sämsta möjliga utgången. Sd i riksdagen + tredje största partiet i hässleholm, samt fortsatt borgerlig regering. Jag skäms över sverige och framförallt över skitstaden hässleholm. In addition to that har jag ett tal i övermorgon som jag inte ens skrivit klart än och fett religionsprov på torsdag. Dessutom har Carmen tappat en sko (upptäckte det nyss), så jag sitter här och ugglar istället för att vara nere i ridhuset och träna.

Men allt detdär känns oviktigt för en fin person gör mig så glad just nu :) Så nu ska jag väl sitta med näsan i religionsboken och läsa samma mening fem gånger utan att fatta den. Tryck på gilla! xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0