ALONE

Jag har haft en hemma själv-helg, resten av familjen har nämligen varit på öland och firat påsk. Jag blev hemma, någon måste ju hålla ställningarna. Men jag har inte varit ensam så mycket, det är bra. I fredags var daniel, samuel och alexander här och grillade revben och kollade så ska det låta i sann svensson-anda. Och igår var vi på elmia = en stor bilmässa. Kanske var mitt mest malplacerade tillstånd någonsin. Men det var ganska roligt. Kollade in på insidan av en stridsvagn. (Fast det fick man inte säga. Stridsfordon hette det.)

Idag när daniel stuckit hem kom hanh och sandra på besök. Då blev jag glad, och vi låg och solade. Stekte precis lagom mycket, känner av att jag solat litegrann om jag kliar mig på ryggen, det svider lite, men annars känns det inget. Lagom alltså! Dock har jag inte notarat någon avsevärd nyansskillnad när det gäller mitt skinn.. En smärre besvikelse.

Nu ska jag snart lägga mig, hejrååå xx


obefogad bild på mig och bästa simpan :) togs någon gång nu på lovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0