DAG 02

Dag 01 – Om mig    
Dag 02
 – Mina föräldrar
Dag 03
 – Mina misstag
Dag 04 – Detta hade jag på mig idag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Gamla foton
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Min favoritlåt
Dag 09 – Min tro 
Dag 10 – Detta anser jag om sex
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – Om du var sexton år och precis skulle välja gymnasielinje igen
Dag 13 – I min handväska
Dag 14 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med
Dag 15
– Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min pojk/flickvän
Dag 30 – Fula ovanor

Haha ja.. Päronen. Vad ska man säga? Min mamma heter Ing-Mari, är 43 år och jobbar på socialen. Min pappa heter Mats, är 45 år och jobbar som platschef på svevia.

De har en väldigt nära relation till mig och min bror får man väl säga ändå. Inte direkt så att man kan prata om allt med dem, men vi spenderar väldigt mycket tid tillsammans, de vet i princip alltid precis var vi är och vad vi gör.. Detta kan leda till en frusterande känsla av att man är kontrollerad. Men samtidigt är det ju bra att de bryr sig och är involverade.

Även om det kan bli konflikter ibland har vi till syvene och sist en bra familjesituation och det är mamis och papis förtjänst :) 


mamma och jag i vintras :) (mamma ska alltid mecka i photoshop, därför är bilden så lågkvalle -.-)


gaaammal bild på mig och pappa haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0