FEMTONDE

Ytterligare en vecka har gått sedan sist. En händelserik tid! Har avklarat mitt sista nationella prov någonsin, och det var i svenska. Muntligt i onsdags och skriftligt i torsdags. Vidare har mamma blivit biten av en orm! En huggorm. Som bor på vårt höloft. Vågar knappt gå upp där längre. Jag är inte rädd för ormar i sig, men man vill ju inte bli biten. Dessutom har jag och mamma idag varit i kristiansstad, och både studentskor och balskor inhandlades! Och ja, lite allt möjligt har hänt helt enkelt.

Kvällen blir lugnt, åt precis årets första flintastek! Den var riktigt god. Nu blir det chill och sen sängen, imorgon ska jag nämligen vara funktionär på vår hemmatävling.. Blir nog kul men tidigt morgon that is. Nu ska jag ta och läsa lite i min bok tror jag. Man är väl bildad. Peace xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0