SUN

Men heeej.

Igår var jag och pappa med carmen hos veterinären. Vi skulle ultraljuda hennes ärr (som vissa pers med gott minne kanske kommer ihåg så fick hon ett sår i vintras som behövde sys med 11 stygn). Allt gick bra, huden var 0,78 cm förra gången när vi var där och denna gången hade det minskat till 0,6. Wie.

Idag har jag varit duktig. Klockan är tolv och jag har fixat allt i stallet, tagit av hästarna täckena, longerat carmen + smort lite utrustning. Det är rätt tråkigt att longera men det är nyttigt för carmen, hon behöver jobba med sin balans, så försöker göra det lite då och då.

Nu ska jag ringa till min mami. Ska få en studentinbjudnings-kladd godkänd så att jag kan renskriva det på några kort. Carebox. Senare ska jag till klubbis med ronja. Där måste städas inför imorgon, då det är coachingkväll. Känns som mitt liv går ut på att städa klubbstugan. Folk bara stökar till varje gång vi har städat -.-

Och ja. Skulle till daniel efter det egentligen men hade skulle tydligen jobba över.. Drygt. Vet inte vad jag ska göra ikväll nu, blir väl sitta hemma.. :(

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0