KALMARIT

Nu kommer mitt första inlägg från Kalmar! Just nu sitter jag i mitt rum här på korridoren där jag ska bo, jag flyttade in idag. Mamma, pappa och Siri var med och installerade mig, vilket tog nästan hela dagen. Vi åkte hemifrån vid halv nio och de åkte härifrån runt sextiden. När vi kom hit fick vi massa information från hyresvärden, förmodligen har jag glömt hälften redan, jag fick hyllor i kylskåp, frys och köksskåp och sånt. Sen packade vi upp alla mina saker, och därefter åkte vi till ikea och köpte lite saker som behövdes till rummet, såsom överkast, lampa, blommor, tvättkorg.. Och till sist åkte vi till maxi och handlade mat + högtalare till datorn i telenoraffären :) Sen fixade vi klart och de åkte hem. Nu har jag nyss käkat lite mackor och kollat på film med några andra som bor här, alla är jättesnälla! Det är inte så många som har kommit hit än, och de som är här är såna som har bott här länge, ganska skönt. Hade ju inte varit så ultimat om alla är lika stela som jag, hehe.. Men det ska nog gå bra att bo här, rummet är fint och folket verkar som sagt snälla.

Klockan är inte ens nio och jag är helt slut, påfrestande dag! Så det blir nog att krypa ner i sängen strax och titta på lite big bang theory eller något annat :) Vi hörs!


hehe min webcam är sååå kvalitativ


Kommentarer
Postat av: Siri

Wiieee! Det var jättekul! :D

2011-08-20 @ 23:03:56
Postat av: Yvonne

BECC!! Blogga mer om ditt nya kalmar-studentliv! I wanna know :D Hoppas du har det bra där <3

2011-08-26 @ 13:12:21
URL: http://yvonnehuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0