SUMMER

Denna uppdatering alltså.. Under all kritik. Mycket har hänt sedan sist. Som tidigare nämnts har carmen nu lämnats iväg, och hon trivs riktigt bra hemma hos alex som väl är! Jag var där igår och hälsade på och red henne en runda. Dessutom har jag äntligen slutat jobba, wie! Så nu har jag haft en veckas ledighet, och dessa sovmorgnar.. Det är ju helt underbart. Att få somna om för första gången på hela sommaren. Jag dör inombords.

Så den här veckan har mest ägnats åt sommarlovsaktiviteter med andra ord, tagit det lugnt här hemma och träffat kompisar och pojkvän. Det uppskattas, särskilt med tanke på att jag flyttar inom kort, nu är datumet nästintill spikat, allt lutar åt att flyttlasset går den nittonde, alltså om exakt en vecka.. Huga. Hur ska jag klara mig på egen hand..?



Carmen & jag precis innan hon åkte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0