NYÅR

God fortsättning på er :) Hoppas ni hade en bra nyårsafton. Min inleddes med att vi (jag, siri och ronja) åkte hem till anna, och där fixade vi med allt, smink hår mm. Därefter var det nyårsmiddag, och det var verkligen bland det godaste jag har ätit! Till förrätt var det räkcoctail, till huvudrätt hasselbackspotatis med fläskfilé i kantarellstuvning och till efterrätt vit chokladmousse med hallon. Haha, den måltiden var det bästa på hela kvällen om jag ska vara ärlig. Rebecca ♥ food.

Sedan drog vi vidare till en inflyttningsfest, och tja, det hade sina ups & downs, inte klockrent men inte heller misslyckat. På tolvslaget kollade vi raketer och korkade upp skumpa som sig bör. Finns inte mycket mer att säga om det..

Vid halv tre eller nåt stack vi hem, åt en räkmacka, traggade med annas mamma och därefter sov vi som packade sillar, fyra i samma säng. Eller ja, de andra sov och jag låg mest vaken, har svårt att sova när förhållandena inte är optimala.

Morgonen därpå käkade vi mer räkmacka, spelade golf på wii (jag förlorade stort) och sedan taggade vi hemåt.

Det var mitt nyår, slänger upp ett par bilder som jag knyckt från anna:


siri & ronja spänner sig


jag, anna & ronja


benny & jag


tolvslaget! charmiga klubben slår till igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0