PLANER & SNACK

Sitter här och försöker organisera bland mina närmsta summer plans. Inte för att de är storslagna och utsvävande, men de är existerande. På fredag efter jobbet åker jag och simpis till falsterbo och lever loppan med ronja och mamma mona i deras husvagn ända till söndag. Ska bli tjockt med trivsamt och vi hoppas innerligt på sol så vi kan steka lite på playan. Eller mycket för den delen. Måste packa. Ska försöka minimera det till att få plats i en rygga. Fast det kommer ju inte gå.

Andra resor i det sköna skåne kommer även göras, hastigt och lustigt bokades en resa till ven tillsammans med andersson-familjen. Och drygt två veckor, bara över en natt meeen det kommer bli kul. Tandemcykel regerar.

Även feta planer inför imorgon har smidits. Ska till danne och kolla de två sista avsnitten av nittileaks. Yaay.

Som ni märker har mina senaste dagar varit tämligen händelselösa, så för att ha något att säga måste jag berätta om vad som komma skall. Fast jag har ju faktiskt varit på bio. Men det har jag ju redan nämnt.

Men nu är det dags för sömn, godnatt xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0