STUDENT & BAL

Tänkte slänga upp några bilder från studenten och balen :)

STUDENT 10/6 2011

Kanske bästa dagen i mitt liv! Utomjordisk känsla.


På morgonen innan jag åkte till skolan.


Direkt efter fotograferingen drog vi hem till Erik för en ypperlig champagnefrukost!


NV3B. Saknade snubbar!


Vi med vårt kingiga lakan precis innan vi sprang ut!


Haha denhär bilden är så grymt kunglig. Jag och Aleksandra springer ut!


Vi på scenen, vi var allra sista klassen som sprang ut och självklart bjöd vi på bästa showen!


Jag med min skylt och mina blommor.


Jag och min familj :)


Jag och Daniél <3


Vårt flak!


Sandra, Yvonne, Andrew och jag på flaket.

Därefter hade vi öppet hus här hemma som var riktigt niiice, och till sist studentdisco på björket!

BAL 12/6 2011


Jag i min klänning.


Frida & Christian, jag & Samuel, Ida & Ted och Jocke & Maria utanför vår tuuunga limmo!


Inuti, vet inte hur mycket det syns men den var sjukt stekig.


Framme på Hovdala efter en två timmars limmocruise genom Hässleholm!


Samuel och jag på röda mattan hehe.


Minglande brudar!

Balen var ytterst trevlig: Många fina klänningar vart man än tittade, mingel, god mat, liveband.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0