ÅRSMÖTE

I söndags kväll var det dags för årsmöte med hästsportföreningen. Känns som det är lite kaos i klubben just nu med vissa grejor, men det blir ju lätt så när alla samlas och ska besluta och diskutera, alla har alltid åsikter om vad som inte är tillräckligt bra.. Det ska nog bli ett bra år ändå tror jag! Ny ordförande har vi också fått, eva, som jag tror kommer bli super!

Efter mötet var det fika och utdelning av vandringspriser, och jag & carmen vann priset för bästa junior 2010 :') Riktigt kul, särskilt eftersom det var mitt sista år som junior!


När jag fick priset :)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Nej men grattis grattis ;) vad var det för pris du fick? :D

2011-03-03 @ 21:48:29
URL: http://yvonnehuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0