FERRE & SJUKA

Vilken skum vecka det har varit hittills. Igår och idag ligger jag hemma i någon form av kräksjuka. Det var värst igår, egentligen tänkte jag gå till skolan idag för vi skulle till Lund, och det kan ju vara roligt. Men blev helt kräkig igen imorse så det blir ytterligare en dag i vågrätt läge.

I tisdags kväll var det studentferre på cats! Före var jag och brudarna hemma hos aleksandra och försökte göra oss lite tjusiga som sig bör. Vi tänkte hänga på låset men sega som vi är lyckades vi inte, men vi kom som tur var in direkt ändå :) Men de som kom strax efter oss fick köa sjukt länge. Men iallafall, det var rätt kul. Jag tappade inte bort en endaste pryl vilket alltid är ett stort plus!

Nåväl. Helgens planer är minimala. Imorgon måste jag till skolan i vilket tillstånd jag än är i eftersom jag ska skriva cambride-provet. Var och när vet jag dock inte. Kanske bör kollas upp. Sen skulle jag och siri kanske åka till ikea, men vi får väl se. Det hade varit kul men får se hur vi mår och om vi har lust.


Jag & hanh! Eller hur ser mitt hår riktigt långt ut här? :) Dock är det inte så i verkligheten..

Kommentarer
Postat av: Mulle Meck

……..♥#######♥

……..♥##########♥

…..♥#############♥

…♥###############♥…

..♥#################♥………………♥###♥…

..♥##################♥……….♥#########♥

….♥#################♥……♥###########♥

…….♥################♥..♥#############♥

………♥################♥##############♥

………..♥##############################♥

…………..♥############################♥

…………….♥#########################♥

………………♥######################♥

………………..♥###################♥

………………….♥#################♥

……………………♥##############♥

………………………♥###########♥

………………………..♥#########♥

………………………….♥#######♥

……………………………♥#####♥

……………………………..♥###♥

……………………………….♥#♥

…………………………………♥

2011-03-13 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0